maanantai 9. maaliskuuta 2009

Vaihtuva mininäyttely



Muistelen vieläkin hymyssäsuin vierailuani ystäväni Riitan luona kun tutkailimme hänen kotinsa alakerrassa kaikkia ihania vanhoja tavaroita joita hänelle on vuosien varrella kertynyt.. mm. maljakoita, "köyhän miehen hopeaa", ruokailuvälineitä, vanhoja koruja ja vaikka mitä ihanuuksia. Istuimme polvillamme kellarin lattialla ja Riitta tokaisi minulle vanha tarjotin kädessään:"Mitä ihmettä minä tälläkin teen?" Minulla pää savusi kaikista näkemistäni ihanuuksista ja sain vain sanotuksi: "Siihen voit rakentaa vaihtuvan näyttelyn!" Purskahdimme molemmat nauramaan yhtäaikaa...:-)
Tosiasiassa suurimpia intohimoja minulla on juuri näiden "vaihtuvien näyttelyiden" rakentaminen ja tässä ehkä kaikkein pienin sellainen. Taskukellon kuoreen olen laittanut kuvan keijukaisesta ja koristanut sen koivunoksilla, höyhenellä, ja pienillä vihreillä lehdillä...

Ei kommentteja: